söndag 26 april 2009

www.europaparlamentet.nu

Nu finns valhemsidan tillgänglig: www.europaparlamentet.nu

Med hjälp av denna kommer jag att lägga ut texter i för mig viktiga ämnen. Det handlar om sådana frågor jag driver som kandidat i europavalet och i riksdagen. Kampen mot brottslighet och den gränslösa kriminaliteten är bland det viktigaste.

På valhemsidan finns också kalendarium över kommande aktiviteter samt en del filmsekvenser. Jag bloggar också. Dels finns jag på europabloggen och dels med en egen valblogg: hanswallmark.blogspot.com

Under ett antal år hade jag ett Nyhetsbrev. Nu var det en tid sedan jag sände ut något nytt. En anledning var stora problem med att föra över det gamla adressregistret. Förhoppningen är dock att kunna återuppta även Nyhetsbrevet. Där fanns plats för litet längre texter och resonemang.

Olika aktiviteter, både genom personliga möten runt om i landet som via nätet, är sätt att öka intresset och engagemanget inför europavalet.

Moderaternas egen hemsida är också sätt att både markera valets olika profilfrågor som att lyfta fram kandidaterna. www.moderat.se




För mer information:
Hans Wallmark, 070-695 41 00
www.europaparlamentet.nu
www.europabloggen.se
hanswallmark.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar